the day


Jag förstår inte. Ena dagen är det soligt som bara den, härligt vårväder! Nästa dag ser det ut- så här.. kallt och blött! då känner man verkligen inte för att vakna.
Men jag tog mig upp och släpade iväg mig till skolan i alla fall. och kan man tänka sig! jag klarade mig through out the day! yippiyay! tjohej! hehhehe.

Nu är i alla fall (nästan) alla prov genomförda, har matte och ett bokprov i engelskan kvar, men det känns ändå lugnt och läxfriare än på länge. Skoldagen började med musik! men, denna dag blev det inget plingande eller sjungande, utan de blev film, dokumentär om The beatles. ganska intressant faktiskt, hade varit ännu mer spännande om det inte hade varit på morgonen efter en helg då man är som mest segast och tröttast..jaja! Över till engelska, vikarie, vi läste i en bok i nästan två timmar. (sovmorgon vore ju inte helt fel och inte helt onödigt i detta fall tycker man) Lunch, spanskan flöt på och till sist matten, då vi var tvungna att sluta efter en kvart eftersom läraren skulle iväg på ett möte! Waho! Den här dagen var ju inte så där supernödvändig -hade lika gärna kunnat stannat kvar i sängen om det inte vore för den enda anledningen att gå till skolan- vännnerna mina!

så! där fick ni i stort sett my day in school. alltid himla intressant, righhht?
haha, tönt.

jag slänger här in en dagens för omväxlings skull! puss på er!


tröja, lindex
jeans, vila


Kommentarer
Postat av: Nicole

svar:

tacktack :)

fin blogg du har!

2009-03-02 @ 18:35:55
URL: http://thiisiswhoiam.blogg.se/
Postat av: hanna

sv: tack :D nej usch, sol & 30 grader varmt hade inte varit fel. vilken fin tröja! kram

2009-03-02 @ 18:41:35
URL: http://johanssonhannaaa.blogg.se/
Postat av: Nicole

tack själv :) <3

btw. fina kläder!

2009-03-02 @ 20:05:48
URL: http://thiisiswhoiam.blogg.se/
Postat av: sofia

snygg tröja :)

2009-03-03 @ 08:12:35
URL: http://fiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0