Tatueringar

Jag är sååå sugen på att skaffa mig en sådan! Jag kollade precis på Miami Ink och visst blir man alltid lika pepp på'at varje gång?! De snyggaste ställena enligt mig är nog magen, nacken och handleden. Alltså, less is more. Jag tycker verkligen det är skitfult när hela armarna och benen, hela kroppen, är fulla med tatueringar! Vad är det för speciellt med det då? Nej, det snyggaste är egentligen något litet. Om (eller när) jag någon gång i framtiden skaffar mig en tattoo, blir det nog en som börjar nere vid höften och slingrar sig bak upp mot ryggen, loving it! Här har jag hittat bilder på favvoställen!


Megan Fox & Angelina Jolie. Skitsnyggt på sidan av magen,det står "there once was a little girl who never knew love until a boy broke her HEART". Texter slår aldrig fel.


Jättegulligt med någon liten söt detalj på handleden!



Eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

DE ÄR SÅ IN I HELVETES SNYGGT!

höhöhö det går skit med svärandet men jag löser de snart ;) är ju fortfarande ung för fan va i helvete kräver fol av mig ?! HAHA nej skoja ska faktiskt skärpa mig :D !



tatooo, mmmm måste ha en snygg i nacken asså , men mamma och pappa kommer alvarligt döda mig :P höhöhö

<33

2009-03-26 @ 20:43:05
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0