Vikarie och rea på bulle


bild tagen av emelie, lillsyrran

Hallå hallå hallå! Här sitter jag och chillar framför datorn, usch varför använde jag ordet chillar? jag hatar det ordet vekligen, haha. oh well! Har upptäckt en låt som jag blivit så kär i - You won med Jennifer Chung, gillar den stort.
Skolan var faktiskt kul idag, det började med att vi hade en vikarie i historian. det känns som om det alltid är roligare lektioner med vikarier? han var skoj! Som när han skulle visa hur cowboysarna gjorde förr i tiden (tyvärr såg jag inte detta fenomen, men josse verkställde så fint senare, det blev ett smärre asgarv) "Crash boom crash! *klapp på röven*" fasen va kul det var.

Efter skolan gick jag och Josse förbi ett hembageri och ser att det är extrapris på wienerbröd! 5 kr!!! fantastiskt! så vi tog chansen, och vandrade sedan vidare mot gymmet med en varsin bulle i hand!

Nu ska jag äta fisk och bli intelligent! Ciao♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA det blir skitbra för jag kör på SJÖMAN IST! HÖHÖ ;D hahahahah

JA för fan , tänk om jag blir av med läsare nu på grund av att alla kommer tro att jag är en hora :( FY PÅ DIG NOOB, du fattar ju inte ens mina Noppe skämt :( bluuääääää <33 det gör vi sötnos :D

2009-03-26 @ 21:27:47
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

och kom precis på vad jag ska använda för ord mkt i framtiden.. CHILLA! älskar'at ;) fan de kommer va de enda jag säger i framtiden, hmm undra varför jag kom på det nu :)! <3 MOhahhh

2009-03-26 @ 21:28:52
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0