Partaj

Good mooornin'! Hur mås det?! Själv så är jag rätt seg, samtidigt som jag är taggelitaggad! Seg efter eves 'barnkalas' igår, och taggad till klassfesten ikväll! wopwop!
Så nu sitter jag och Vera här, en aning trötta, och håller oss roade med hjälp av Vänner! Gårkvällen var kul! Träffade goa människor och åt chicken burger! Eve var så jättegullig så hon hade köpt hem Mcdonald'smat som tilltugg! Åh chickenburger med, den godaste :))) eheh! jaja! det var skoj!

Nej nu får jag gå och va social! ;) ha det bra! Pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAhaha känn pressen! du måste tycka den är snygg , annars ;) HAHA :D

IKVÄLL IKVÄLL! :D jag kommer inte hitta så jag ringer nog :P AHHA <333

2009-03-14 @ 14:39:56
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0