På vift i stan

Hallåja! Kom nyss hemifrån staden, har kollat på lillebror som spelar Fair play cup denna helg. Men innan det tog jag och mamma en shoppingrunda, eller, vi hade ungefär en halvtimme på oss men jag hann ändå och hitta två plagg på Bikbok! Båda halva priset!

Grå cardigan 174.50:-
T-shirt 149:-


Sen åkte vi och käka på mcdonald's, maten man aldrig tröttnar på. haha. De andra skulle sen iväg och kolla på ännu en match men jag hade ingen lust så jag bestämde mig för att ta bussen hem! Klockan var fyra då, och jag tänkte inte på att det var lördag så det gick ju såklart ingen buss då, så jag tog en promenad till stationen, tills nästa buss gick. en halvtimme senare, och jag kom precis perfekt till bussen kom- score! (Fin historia där)

Jag fick även en väldans lust till att färga håret när jag satt på bussen, så väl hemma i ferrytown hoppade jag av vid köpstan och köpte hårfärg, mörkbrunt. Så nu ska här färgas hår! Resultatet kommer säkerligen in senare ;)

Ha det fint så länge, pusss!

Kommentarer
Postat av: bea

sv: jag ville oxå att morgan skulle vinna..! förstod knappt att han åkte ut :O men laila var bäst av magnus och henne. Inte för att han och annica inte var värda det, men iaf :P

2009-03-28 @ 23:28:29
URL: http://alwaysbea.blogg.se/
Postat av: Jenny

SNYGGT! <3



sv: DU ÄR SNYGGARE SÅ SÄG INGET! :D hahaha

hahahah fan va busig du är då ;) bara hoppa av bussen sådär mitt i färjestan :O hahaha

Det blev säkert skit snyggt du ;) och juste nej jag skämtade inte om Disney :D! sa det till Ida igår med :D skulle va jätte mysigt :D



2009-03-29 @ 10:16:48
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/
Postat av: bea

sv: joo, men hon har kommit till final 3 ggr och aldrig vunnit :P

2009-03-29 @ 11:20:50
URL: http://alwaysbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0