Anabola steroider -big no no



Goddagens! är nu hemma efter två timmars föreläsning om dopning! (jag lyckades faktiskt hitta en bild på han som föreläste också här ovan! tuffft ju ;) jag tycker faktiskt han var väldigt intressant att lyssna på, göteborgare var han med, älskar ju göteborgska -haha! Nej men det var väldigt intressant över huvud taget, han berättade om biverkningarna och om flera hemska dödsfall pga av att man går på anabola. Jag trodde faktiskt inte att det kunde vara så farligt. (Inte för att jag nånsin tänkte testa, men ändå!) :p Så det första jag gjorde när jag kom hem var att fråga min bror "Du tar väl inte anabola steroider?!" haha! man vet ju aldrig? Men nej, det gör han inte,hehe.

Alltså, fan ta snön just nu. det hade precis smält bort och så kommer den tillbaka! vill ha sommar sol och häftig pool, gärna de där brudarna i kort tight kjol ju. haha, pusss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

de va fan gryyymt intressant :O! :D

man fick ju lite skuldkänslor där med , kanske ska sluta med anabola nu asså :P Hahaa

2009-03-24 @ 11:54:49
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0