freshhh and clean

Nu är det klart! Jag är tillbaka från besöket hos frisören! Det var riktigt mysigt att sitta där och bara njuta :) Plus att det var hemma hos henne och hennes salong var i en litet litet hus, men det var jättefint! Och hon var väldigt duktig. Gjorde typ precis som jag ville ha det, som om hon kunde läsa mina tankar. Fast en del av mitt långa hår försvann.. Men det var vad som behövde för min rishög.. hehe. Men för att citera: "Det växer nog ut igen." haha!


Det känns i alla fall nytt och fräscht! Nu är alla kluvna toppar borta!
Hääärligt.

Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Vilken fin design du har fått på bloggen! :)

2009-01-18 @ 23:11:22
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0