THE FREE WILL


Det blev en liten runda på stan efter skolan med finfina josse! Det var alldeles för länge sedan jag shoppade, så jag unnade mig själv det idag! hehhe!

tröja gina tricot, jeansleggings gina

Och så måste jag passa på att gratulera min kära vän, Ida, som fyller 16 år idag! Congratzzz!! :)
Det firade vi genom att gå och fika på Kullzenska. Mmm det gillar vi. Tradition ju, när någon fyller år. Det är myyys.

Nu måste jag verkligen verkligen försöka plugga. Ett läxförhör och troligen ett prov imorgon.
Wish me luck. XOXO

(Åh! Måste bara tillägga att jag är lite extra glad idag..min dator har ju varit på lagning i några månader nu..!så mamma ringde dem idag och de sa att jag ska få en helt ny dator. Med dubbelt så mycket minne dessutom! Ja, jag är lycklig, ja jag är lycklig..!:D)

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Sv: Jass box, dem är helsnajsiga!! :D

Dina köp är inte heller helt fel, jättefina grejer!

Åh så kul med datorn!



SES IMON SNUTTAN, LYCKA TILL MED PLUGGET!!!

Du hänkar på BB btw va!? ;)

2009-01-26 @ 19:08:19
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: ida

TACK JENNIE :) <3

2009-01-28 @ 17:47:18
Postat av: Sofia

Snygga bilder



Svar: Tack så mycket :D

2009-02-01 @ 23:28:02
URL: http://sofiabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0