Benjamin Button



Hemma igen -efter tre timmars biotittande :) The curious case of Benjamin Button -Jag tycker den var jättebra! Väldigt bra, så fin historia, man får ju verkligen följa hela hans liv, hur han bara blir yngre och yngre.
Den påminner faktiskt lite om Forrest Gump, lite den stilen. Fast då tror jag nog Forrest Gump är en aning bättre ändå.
Men jag tycker absolut den är sevärd. Intressant och rolig. Brad pitt var så himla söt som liten gubbe också :D

Och nu sitter jag här, magen fullproppad med godis och kollar på The green mile som går på sexan just nu. Också en bra film det!

Kram!

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Coolt,Måste se den!..=)



Men du vet att det är samma person som gjorde "Forrest Gump" som har gjort "The corious case of Benjamin Button" va?! ^^,



Puss&Godnatt gullis!<3

2009-01-31 @ 23:03:37
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: tillan

åå vill se den filmen! :)

<3

2009-02-03 @ 21:15:57
URL: http://tillanze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0