Ta dig din tid

Ännu en söndag har passerat. Klart helgen är över på ett kick om veckan speedar fram som en raket! Visdomsord av Jennie.
He hhe he.
Klockan är nu tio i tio och jag skulle behöva duscha innan jag går och lägger mig. Det är nämligen så här att jag har som 'mål' att lägga mig runt tiotiden varje vardagskväll. Men så blir det ju oftast inte. Fast då brukar jag tänka; se dem fina sakerna här i livet istället. Gör det du vill. Lägg dig när du vill och fokusera istället på det roliga! Alltså, inte skola, stressen att hinna göra saker t.ex innan du lägger dig och annat.
Fast då kan man ju faktiskt istället tänka att det är visst roligt att gå till skolan. Jag menar, man träffar ju kompisarna. Ellerhuuur? Och sen uppskattar man ju fritiden mer ju.

Ja. jag vet inte. Men det hjälper att tänka positivt.
Nog fundilerat från min sida. Jag hoppar i duschen istället! =)

Night night! /J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0