PATIENCE


När kommer min dator?? Varje dag så fort jag kommer hem springer jag nästan fram till tidningshögen för att se om där ligger ett brev från 'datorföretaget' som säger att datorn är klar för hämtning!
Men ack ack. Inget brev så långt ögat når.. men den som väntar på nåt gott..!

Skoldagen flöt på. Förr var denna dag den kortaste då vi slutade vid tolv men nu börjar man vänja sig vid den där förbannade engelskalektionen som gör så att vi slutar vid två istället. men sånt e livet.
efter skolan gick jag och jossse runt på staden i cirkus en timme tills hon skulle iväg på andra äventyr och jag tog ett träningspass på gymmet!
Inga läxor har man heller- Woho! än så länge i alla fall, de kommer väl snart igen så jag får se upp! hö hö

Nej jag tror att jag får skynda mig på lite om jag ska hinna få i mig lite mat, ta bort sminket -jag och matilda ska nämligen gå ner och sooola en aning.

men ha en fortsatt mysig kväll :) 

Kommentarer
Postat av: Jagheterintesun

Haha, det behöver du inte göra. ;) Vet inte riktigt vart jag fick kraften att plugga ifrån men plugg blev det iaf. ;)

2009-01-29 @ 22:10:53
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: emelie

fiin blogg, allt bra ikväll?

2009-02-07 @ 19:24:59
URL: http://loneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0