Gitty-gitty upetiup

En dag på stan. Ja det var allt vad de blev idag. Eller, stan och stan. Ikea, media markt, elgiganten och runt detta område! Med pappa, syrra och brorra. Vi skulle leta efter tv och tvbänk till simon ju. (Och han fick köpt båda, jag är bara en aning avis.)



det är ju kul o gå runt i 'teknikens värld, haha. Testa högtalare, kolla mobiler och kameror och allt möjligt skoj. Och visst är det kul att spela tv-spelen? Jag och emelie spelade såklart mario kart på Wii. Med rattar och allt! Fantastiskt.
Fast det första jag går fram till är väl nog filmerna, såklart. Jag hittar alltid någon film. Man kan ju aldrig få för många, eller hur? Idag kunde man köpa tre filmer för 99 spänn! Gittty up! Så det blev A lot like love, Flightplan och Helen's små underverk. M-m-m! Like it a lot!
Ha ha.

The curious case of Benjamin Button
-imorgon, på bio.
seee you. /J.

Kommentarer
Postat av: N*A*T*Z

allitd skoj med teknink, wii låter ju skoj :D

ska du på bio va roligt :)

2009-01-24 @ 22:23:41
URL: http://frankenreiter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0