PAYDAY


hej på er. ja idag lördag, hum humhum. jag har städat mitt rum, som ni ser ovan på bilden, fantastiskt fint ju?! MTV hela dan, punk'd-maraton!! loooving it. faktiskt väldigt kul underhållning, finns ju inget bättre än att se kändisar bli lurade?! eheheh.

jag har även bestämt mig (och nu är det på allvar) att sluta äta godis. okej, inte sluta helt..men avstå från det ett tag i alla fall. men jag menar, hur svårt ska det va? jo, det är rätt svårt när man har föräldrar som köper hem godis då och då, när syskonen bakar (vilket är rätt ofta!) och då vi ska göra pizza idag! hah! aldrig att man kommer undan..

jag har även lyckats med lite plugg idag! så jag tror nog att jag kan va glad och nöjd, glömma bort (endel) bekymmer, sorger och besvär och vara nöjd med livet som vi lever här!
(hAHah)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0