Longing


Åh vad jag vill att det inte ska bli mörkt så fort. det vore ju roligt om man kunde gå ut och ta lite kort efter skolan innan solen går ner. jaja. ingen idé att sitta och tjura om det.

Jag har i alla fall något att se fram emot. Om en vecka är vi nämligen i stockholm med klassen!! och sen ska jag ju stanna med josse hos hennes syster :) ska bli mycket kul!
jag skäms nästan för att säga detta men jag har aldrig "varit" i huvudstaden. har kört igenom det på resa men inte stannat till. fast, jag känner ju ingen där så direkt som jag kan åka till, så det har liksom aldrig blivit av.
men nu ska det bli av minsann! josse får la ta med mig på en riktig sightseeing-tur! he he he.


en sak till.. jag saknar mitt långa hår.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Sv; Jorå, en helt okej dag.

Tandläkaren på förmiddagen , så slapp skolan . (A)

KRAM

2009-02-04 @ 20:09:52
URL: http://jjossues.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jodå, det gjorde det absolut . :)

Drog ut en tand, haha.

Ja, det må jag säga ! :D

KRAM

2009-02-04 @ 20:13:10
URL: http://jjossues.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Jag ska visa dig alla ställen man bör besöka och lite till,du kommer inte kunna gå på kvällen!..;D



Ska bli jättekul och mysigt!! =)



Sv: Näe,tyvärr inte.. Får väl nog med träning på kvällen antar jag (hoppas jag) Men jag Ska skärpa till mig,ska inte vara upptagen varje torsdag i framtiden,LOVAR,det har bara blivit så nu ett tag..:/ Förlåt!! Men vi kan väl träna på söndag eller något!?



PUSS SWEETIE <3

2009-02-04 @ 20:34:53
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0