Pannkakor, disk & träning!

Tjolahopp!
Jag gick upp vid ungefär ett idag. Jag märkte att videobandet hade åkt ut ur videospelaren, jag hade alltså somnat ifrån filmen så den tog slut och spolades automatiskt tillbaka och till sist skjuts ut av sig själv. jag har fått en riktig Disney-kick! När jag hade kommit hem från sthlm var jag helt plötsligt supersugen på att se Pocahontas! Så då gjorde jag det. Åh, en av de bästa disneyklassikerna. Sen ville jag se Den lilla sjöjungfrun, också underbar. Och nu sitter jag här och kollar på Disney-dags! Kommer ni ihåg det programmet? Med Nalle Puh-avsnitt, Kalle anka Långben o de andra, och Joakim Von Anka! Oj vi har många många inspelade videoband med gamla disneyklassiker. Men jag bara älskar det! :D

Men man måste ju äta frukost och denna morgon ville jag ha pannkakor! så jag satte igång att knåpa ihop ingredienserna och fick till några stycken som jag bjöd familjen på.
Nu när jag ändå kände mig så omtänksam och duktig (hihi) så passade jag på att fixa disken. Bra för samvetet ;)

Josse ringer och undrar om jag vill hänga med till gymmet, men självklart! det blev ett pass, Bodyattack! jäkla jobbigt men jäkligt härligt! kondition i en hel timme, woh!
När jag sen kommer hem möts jag av en härlig doft. Thaimat! Nudlar, kokosmjölk, vattenkastanjer och kyckling! Nam! kan inte bli bättre.. jo, med mera disney! hö hö. så här sitter jag nu med nalle puh på i bakgrunden, and i love it!

trevlig kväll på er alla! ♥

Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Nominera dig till veckans blogg. :) Du har en bra chans kan jag avslöja. :p

2009-02-21 @ 14:53:17
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0