two days to go



åhå, kan inte förstå att det bara är två dar kvar till julafton :) som man har längtat! till släkten, mormor och morfar, kusinerna, mostrar, morbröder. Imorgon åker vi -mot götet! ingen jul utan en i götlaborg :)

vad ska jag hitta på idag då? ligga i sängen och lyssna på chill musik...eller lägga mig i soffan och knäppa på 'E!'? ja en slappdag blir det i alla fall. nej nu vet jag! jag ska ut o leka i snön!! får ta vara på den nu, innan den slutar komma över huvud taget en vacker dag. ja, så får det bli.

PUSS på er ♥

Kommentarer
Postat av: DELANIE

Aw va glad jag blir. tack för dina fina ord! :)



Hoppas du får en underbar jul & tack igen.



Många Många kramar!!d

2009-12-22 @ 13:38:45
URL: http://www.delanie.devote.se
Postat av: Anonym

AWWW :D:D:D msnmsmn msn ? (A) taaack , desaamma sötsnyggheting <3

2009-12-22 @ 17:37:48
Postat av: Anonym

de va från mig åde då va

2009-12-22 @ 17:38:06
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0