i'm backkkk

HAJ hemma från ullis, är riktigt nöjd med mina köp! kirrat klappar till tre familjemedlemmar, gött! sen köpte jag ju en del till mig också förstås, som en stor michael jackson-tavla som jag stolt ska hänga upp på väggen en vacker dag. Köpt en hel del andra grejer också men mest småsaker. I alla fall en lyckad dag! Ska fixa en spellista på spotify nu sen sängen!

(OMG höll på o glömma det fräckaste av allt. På ullared denna morgon kl. 11.00 befann sig två herrar i varuhuset för signering av sin nya bok. Inga andra än Filip & Fredrik! Köpte deras bok och fick den signerad, till brorsan, han älskar'om. eheh. Jag och josse tog även en Fräck idolbild,haha) jaja.

night night


Kommentarer
Postat av: JAGHETERINTESUNE

Hur äre med dig idag? :)

2009-12-08 @ 19:09:36
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0