Påsklov -äntligen!



Ja, det behövs verkligen en veckas ledigt från skolan! Är så grymt skoltrött så jag vet inte vad! Heh. Igår blev det i alla fall en mysig disneykväll med tjejorna, minus josse(men det blir fler kvällar!) för att fira in lovet! Vi såg Pinocchio, Toy story och Aladdin! alltså disney slår allt, älskar humorn, speciellt aladdin, haha! (eller ska jag kanske skriva ha-ha-ha-ha)
Aja! Det var mycket mys i alla fall :) jag lyckades trycka i mig en Ben&Jerry's, så gogogott!

Men idag ska vi på påskmiddag och käka påskgodis. Jag måste börja packa också, då vi åker till Blekingelandet imorgon! Ska bli skönt att komma härifrån och bara var någon helt annanstans! Hoppas på fint väder såklart :)
När vi kommer hem åker vi till Göteborg! så jag kommer nog inte få en riktigt lugn stund här hemma.

Och det kommer antagligen inte bli så mycket inlägg under påsk, men jag ska försöka!
Ha en riktigt glad påsk nu! :) pusss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha-ha-haaaa! :D haahhaha

Ne men fan asså jag är avis på dig och din götebors resa där asså ;D jag vill meeeed! <3

du får ha det bäst och blogg så så mkt du bara kan! :D

2009-04-10 @ 16:29:17
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0