Mobil

God morgon på er! Härligt väder ute, så jag ska strax ut och sola! Vet ni vad jag gjorde igår? Jo, jag har sagt till mamma lite nu häromveckan att jag vill verkligen ha en ny mobil, för min är en tegelsten, men jag hade ju inte precis räknat med att det skulle ske. Så igår kommer mamma och säger till mig: Vad är det för mobil du vill ha? whaaat? ett litet lyckorus passerar i mitt huvud. Ehhm, jag vet inte riktigt.. Så mamma och jag sätter oss vid datorn och kollar igenom vissa mobiler (nu låter det som att jag är sååå bortskämd och får allt jag pekar på men så var inte fallet) för mamma hade nämligen själv köpt en mobil för ett par dar sedan och hon ångrar det köpet så hon var villig att byta den mot en annan, som skulle bli min! Med abonnemang, och jag fick ju betala mellankostnaderna själv.

Det låter ju lite töntigt, men visst blir man glad när man köper en sprillans ny mobil?! det känns fresch och nytt, o de gillar jag. Så det blev en sony ericsson W890i

Någon som har/haft den och vet om den är bra? 
Ursäkta för ett töntigt mobilinlägg, men hur många gånger får man chansen att skriva sånnaa?!? hahha

Ut i solen nu, seee ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

FUUSK! :D:D jädra brat barn asså ;)

hhaha nej men grattis iallf , den kommer jag pilla med varje sekund du lägger de ifrån dig ;) haha

2009-04-26 @ 10:15:14
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0