Inget göteborg nu

Jag har nu fått meddelandet om att det inte blir något göteborg denna helg. fan då.. jag HATAR falska förhoppningar. men vem gör inte det?

Men det gör inget, för vi åker NÄSTA helg istället :D bara det att jag hade sett fram emot att åka imorgon, plus att kusinerna fyller år i helgen så det vore roligt att komma på lite kalas och fira dem :) men men. bara vi åker dit så är jag nöjd!

Så vi åker på torsdag istället (lite gött att slippa skolan faktiskt) heh.. och åker hem på måndag. "känn ingeeen sorg för mig götebooorg!" för här kommer jag :D

gud vad jag var sugen på ben&jerry's idag, ska nog var lite onyttig och åka iväg och köpa en senare! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

VI ÅKER DIT NÄSTA HEKLG VETTJAA! :D <33 hahaha



sv: naaaw tack gummaan! :D

Jag steker som fan :D:D! skiot skönt väder ju! jag blir hel galen! :D nu ska jag ut och fota! :D

Vad gör du själv gullunge , saknar dig <3



(ja det va jag som skrev det där, helt utan att vara elak en enda gång! :O haah <33 )

2009-04-15 @ 15:19:20
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0