w'elo the' matie!

hej. klockan är två och här sitter jag i pyjamas. det blir väl senare ännu en liten höstpromenad med matildan min. foton blir det ju såklart också ;)
jag har nyss läst ut boken som vi läser i engelskan - "Letters from the inside". Måste säga att jag förstår inte riktigt slutet. Och imorgon ska vi diskutera den - på engelska! såklart. Så det får väl bli som det blir. wish me luck! ;)

igår ringde evveveve mig och hade en liten surprise! min födelsedagspresent :D som då var en mysig filmkväll :) hon hade köpt godis och chips och hyrde filmer och allt, och jag fick bestämma film:D först blev det Ett småkrypsliv -hihi. Sedan en film som hon hyrde - Down by law tror jag den hette, någon gammal film med en "jättebra regissör" enligt eve, men jag tyckte inte den var så jättekul (a) så vi bytte till Fear and loathing in las vegas med johnnny depp:D en sjuk knark-film - men rätt kul ;) tack för en trevlig kväll, stumpilumpan! :)<3

 snnnnask:D

nu måste jag hoppa in i duschen!
so long, farewell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0