Tisdag

Ännu en spännande dag har gått! eller, det är ännu kvar en sak att göra; gå på föräldramöte! :)  ser jag mycket fram emot.

Dagen började med engelska, vidare till matte, gympa -orientering runt ängö området, mycket till orientering var det väl inte för mig och josse i alla fall :D vi kollade mest på sevärdheterna och den mysiga miljön haha ;) men trevligt vare!
Sista lektion var Naturkunskap, alltid lika roligt! såå segt är det, men alla fick gå fem minuter tidigare ;) -wiho!-



Jag har sedan länge bestämt att ta fler hål i örat, och nu slog jag till! ännu en gång:D så efter plugget hängde ida och josse med mig ;) hålla mig i handen och vara mitt allmänna stöd! hah, men det gjorde faktiskt ondare där nere än att ta hål där uppe :s konstigt nog. Så nu kommer jag inte kunna sova på någon sida, förutom på ryggen (y) haha, men jag får väl stå ut ;)
Sen följde jag och ida med Josse till gymmet, två förvirrade nykomlingar som vi var:D haha. Men jag blev sugen på att skaffa ett gymkort faktiskt. Och hålla josse sällskap också :) måste försöka övertala päronen! något bra knep? ;)

Nu är det en halvtimme tills vi ska åka, så jag ska väl göra mig redo!
pusselipusspuss

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Hihi, gullego! =)

Det vorre jättkul om du började på gymmet ju.

Tjata,tjata,tjata!..

Åh kom med saker som att de kommer att få en mycket gladare o piggare dotter- haha!..;D



Well, syns imön sweeto! Puss!!<3

2008-09-23 @ 20:58:58
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Sv: Haha..=P



Ja men visst,jättekuul!

Klart du kan hänga med på gratis-vecka!..

Wihoo!! =)



Godnatt <33

2008-09-23 @ 22:46:37
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Sv: Yes box, hihi- ja gör det!! :DD

Har du kul på lektionen btw`?! <33

2008-09-24 @ 09:04:27
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Sv: Nämen lille Jenniesennie! Inte ska du undra det?! Jag tycker att din blogg är huur bra och fin som helst- du skriver superbra! Seriöst, både igår och idag har jag gått in och läst din blogg så fort jag satt på datorn! =)



Puss på dig din godisbit!<3

2008-09-24 @ 19:47:29
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0