Staggning och insparksfest + bakfylla

Hej hej hallå!
Gårdagen var väldigt rolig:D först staggningen, jippi! skitkul:D sen vallen på kvällen, roooligt:) fast kunde väl varit roligare, men det var kul ;)
fast inte så roligt idag när jag vaknade, var lite yr - inte spyfärdig, men illamående typ. Men det blev skolan i alla fall, första lektionen i alla fall sen åkte jag och några till hem, vi gav upp! haha. Pallade inte mer asså, så trött var jag!
Nu har jag sovit av mig lite iaf:)

Tog hål i örat idag också, där uppe :) innan jag åkte hem. Josse gjorde det igår, jenny och jag skulle egentligen göra det idag, men det blev bara jag, hehe. Lite av en vänskapsgrej kanske:) fint.
Nu kollar jag vidare på Ballar av stål:D

ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0