Refreshing!

halllå
gissa vad jag har gjort idag? - ja, för det första har jag varit sjuk. men det ska vi inte tala om, för nu mår jag bättre! ;)
firade även pappa idag in da morning, grrattis än en gång! :)
så! - jag har självklart tagit ännu en höstfotopromenix! :D mycket glädje! =)

        

det var ju tråkigt att inte se tjejorna idag, saknade er. Och så missade jag slutet på Dirty Dancing - som vi började se på svenskan igår - har inte sett filmen förut nämligen, men den var bra ;) men jag antar att slutet är det bästa.. aja, får bli en annan gång!
Idag har jag istället kollat på filmen "1408" - en ryyysare..woooow. Näe, den var inte läskig alls :x handlar om en författare som skriver böcker om hemsökta hotell och sånt, och så hör han talas om ett hotellrum som man aldrig kommer ut ur, alla som har bott där har tagit självmord, och då måste han bara checka in och undersöka saken! Låter spännande, eller hur? men det var den inte ;b man vill ha lite fasa ju! haha. "Den får två pluppaj" xD
herregud, jaja. =)

love ya

(kände mig lite amerikansk där! hahha)


Kommentarer
Postat av: Jenny Persson!

du missade vår otroligt läskiga snack om spöken idag i maten :O! vi satt i över en timme och diskuterade de, rekord ;) <3 du är saknad :)

2008-09-26 @ 19:07:42
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Sv: Hihi aaw gulliga JennieSenniepennie!<3

Tomt utan dig idag ja!..:/



Ah, tack så mycket.

Tråkigt att ni inte kan åka runt i "stan?!"

;D Men ni får nog en trevlig kväll iallafall!?



PUSSSS!<333

2008-09-26 @ 19:21:01
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Häärliga bilder btw! Vad härligt med en höstfotopromenix, jag är så himla sugen på att fota så jag vet inte vad!...=P

2008-09-26 @ 19:23:10
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Sv: Yes box, det kan vi faktiskt göra!

Mamma sa att vi kan dra dit en sväng!..

Då får vi hoppas att ni är där samtidigt då..

Du kan ju skicka ett sms o säga när ni åker typ!?



Vorre ju lite kul om man träffades liksom!..=)))



PUSS! <3

2008-09-26 @ 20:58:47
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0