Morgontrams

Jag har börjat tänka på hur skönt det är att lägga sig i tid. Alltså, inte för sent. Som igår, t.ex. la jag mig vid 12. Inte så pjåkigt? ;)
Jag är vanligtvis en nattuggla men det är ju ingen mening med att vara uppe hela natten, vad gör man? sitter vid datorn och kollar på tv? Det är ju bättre att lägga sig hyfsat tidigt och gå upp tidigt på morgonen så man kan göra mer roliga saker på dan!
En sådan upptäckt jag har gjort.. :D



Så nu är klockan halv elva (på morgonen ;) och när jag nyss vaknade gick jag direkt till min lilla computer :D och skrev in detta viktiga lilla meddelande :) vad ska jag göra idag då? det är också en sån grej man kan sitta och tänka på så här på morgonkvisten (y)

Nä men nu ska jag gå och käka frulle
godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0