ibland blir det inte som man tänkt sig.

goder afton!
idag har det inte blivit mycket skrivande. Jag ber om ursäkt för detta, men det har varit massa annat som kommit ivägen, läxa, tv-tittande och fototagningar ;) ja, precis.
men här kommer ett litet inlägg som jag hoppas roar er!

jag kan inleda med en liten onödig, rolig grej som sas idag! jag och jenny, på spanskan. Vi pratar om min bror och jenny förstår det hela lite fel ;)
jag - alltså min lillebror!
jenny - jaha, jag trodde du menade din stora lillebror!

hahah, funny moment - yes yes ;)



åh! gud vad ledsen/arg/upprörd/sur osv. jag blev idag! :( jag hade äntligen hittat en present till pappsi, två söta långa ljushållare (av glas, ganska ömtåliga). Jag fick med en liten klen papperspåse och så börjar det såklart spöregna verkligen! jag var ju tvungen att skynda mig till bussen så jag kunde inte stå inne och vänta på att det skulle sluta. Sååå ut i regnet jag for och papperspåsen blir blöt och sårbar (hihi?). Rätt vad det är tappar jag påsen i marken och jag tänker inte på det först men sen hör jag att det liksom klingar i påsen. Då fattade jag ju, att de hade gått sönder! uscha.. kul o komma hem med en trasig present eller hur? aja, pappa ringde till affären och hörde om det var okej att få två nya. (han klagade på deras dumma påsar, haha) och det gick! jag ska dit imon och sno till mig två till, hähä. Så slutet gottt, allting gott! :D

trevlig historia där, men nu ska jag nog lägga mig. Stor dag imon, orienterings-dag ;) goood luck! tack. (y)
puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Var gärna med och tävla i min nya enkla bloggtävling!

Du har inget att förlora :D

Här hittar du tävlingen:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/vinn-kuvertvaska.html#comment



Ha en fortsatt fin dag!

2008-09-29 @ 22:58:52
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Jenny Persson!

HAhahahaha min komentar va ju klockren ;) hur trög får man bli liksom xD! :D <33

2008-09-30 @ 17:25:15
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/
Postat av: Jenny Persson!

BTW sluta va så söt :O!

2008-09-30 @ 17:25:31
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0