Höstmyspys

Jag tycker om hösten, det gör jag. Den är mysig på något sätt :) "wow, det ligger i luften"!
det är så friskt och svalkande. mmmm.. :)

Denna dag har jag spenderat med att på morgonen åka till ÖB med pappa och sis, köpte lite grejor, bl.a presenter till mig x) jag var ju ändå med så då passade jag på att säga vad jag ville ha :) men det är ju å andra sidan inte kul att veta det man ska få, men wth :D det blev två ljushållarsaker och en tavla :)

en rolig sak!: jag kom på pappa med att kolla på en systemkamera både på internet och i tidningen! :O :D eller kom på och kom på, han sa att han kollade på en kamera till mamma, när jag var närvarande i rummet. (hmm), det gör man ju inte om det är present? elller? men jag vill inte hoppas på för mycket, men man vet aldrig med pappa. han tar hand om den tekniska delen av presenterna:D

jag klippte håret idag också :) tillbaka till snelugg, hade ju tänkt att spara ut min lugg så den blev lång, men det var för jobbigt och tråkigt så jag klippte upp det så nu ser det väl i alla fall lite bättre ut :)



det var nog allt för mig, snällla nån ge mig en systemkamera! :) älskar't!
bye!

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Hihi- Hej Jennie! =)



Såg nu att du visst haft bloggen länge bara att du inte uppdaterat på ett tag!.. =P



Ha det finast-<3

2008-09-20 @ 20:55:19
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: Svar Josse

ja :) hehe. jag är inte den bästa på att uppdatera men det ska bli ändring på det nu, hoppas jag ;)

2008-09-20 @ 21:10:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0