Hey y'all!

Gokväll gott folk!
Här sitter jag, har väl direkt inget speciellt viktigt att säga.
Jo, nu ljuger jag! jag har alltid något spännande att dela med mig med:D eller, jag försöker i alla fall.



Jag har känt mig gladare de senaste veckorna, faktiskt. Än vad, vet jag inte riktigt. Men jag har varit glad:) och det är väl bra?! kanske för att jag har träffat nya underbara människor? :) ja, det är nog så! tack <3
det behövdes kan jag säga =) även om jag såklart hade underbaringar i mitt liv innan!(<3) men det behövdes en förnying också :D

Är även glad över att jag klarade denna ofantligt långa dag! Även om det bara är 4 lektioner, men långa är dem! ;)
Så var det skolfoto idag med, fick sitta -jippi- nej, det var inte kul. haha. Men jag hoppas på någorlunda bra bilder =)

Nu på kvällen blev det en liten photoshoot utanför på en liten road. hehe. men det blev snabbt mörkt och mindre snygga bilder, dvs. Det kommer nog bli rätt många fotopromenixer nu i höst, åh med nya höstkläder! jag älskar't! :D



nu blir det att kolla vidare på Idol, gillar inte riktigt denna nya säsong av Top model - som går samtidigt. Det var bättre förr ;) så det blir ingen sapp-fight ;)
god natt! (ikväll blir det sängen tidigt, för sömn - är lika med skönhet!) hehhe (y)
men innan det, lite i skönhetstemat, en ansiktsmask! ;) - fast det är ju i och försej inget med tanke på dig josse som ska få en hel ansiktsbehandling imorgon! :O snacka om avis! hehe, men ha det så myspysigt:) puss!

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Sv: Men sant så sant!!

Åh, gullunge- vi får väl ta en fotopromenix tillsammans någon gång i höst, med varin proffskamera i handen- hihi. =P



Håller med dig om det du skriver.

Har också varit mycket gladare de senaste veckorna,tack vare ni underbaringar såklart!

Förändringar förnöjer el. vad man nu säger!..^^,



Lovar att jag ska tänka på dig imon när jag ligger o får ansiktsbehandlig- haha!



Puss cupcake! <333

2008-09-24 @ 21:14:49
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Sv: Ja det får vi göra!!

Hihi jaaa, det är sjukt vilken tur!

I belive in fate- det gör jag faktiskt!..=)



Åh, det var gulligt av dig ;D

Tihi<3

2008-09-24 @ 21:36:19
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0