tjejerna!

god kväll!
det är rätt sent nu, klockan är kvart över elva och jag har precis duschat och nu känner jag mig redo för bädden ;)
men jag måste bara skriva om denna dag:)

har som sagt träffat mina tjejor idag! vi träffades ute i regnet och blåsten men som tur var hade josse med sig sitt dubbla paraply med sig! :D rätt häftigt, måste jag säga. så där stod vi - under her umbrella-ella-ella-eh-eh-eh- :D och väntade på jenny och ida.
någon minut senare kommer de och vi blåser iväg! ja, i alla fall jossse med sitt paraply. ja herregud:D det var en syn det:D hahha

vi går till robertos och köper pizzza, far hem mot ida och kääkar:D muums.
sen blir det filmkväll för hela slanten! vi såg Dagboken och hyrde senare Juno (men vi blev rätt besvikna eftersom den var inte så bra som alla har sagt) men okej! Dagboken var himla fin faktiskt :)
bilder kommer såklart här! (y)


ida josse jenny jennie:D


jag och jenny!


sötaste!

    
idas hem var det mysigaste jag sett på länge:D jättefint!

nu måste jag lägga mig, usch imon blir det inte kul att gå upp kan jag lova!
gooood night!

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Haha cuute! Gulligt att min lilla "fjölla-i-spegel-bild" fick komma med på ett hörn också! ;DD



<3

2008-10-06 @ 15:08:50
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: Jenny Persson!

naaw vilka fina bilder :D ! <33 skicka på msn sen då ;) . :D :D :D :D :D spammmm :D hahaha

2008-10-06 @ 17:23:50
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0