natten går tunga fjät

hallå alla nattugglor!
ho-ho..

nä jag vet inte vad det är med mig, har nog fått en släng av nån sömntråka -haha!
klockan är nu 01.24.
inte så sent för att vara en fredag men jag är ändå trött. skoltrött, förmodar jag. ja, jag är redan trött på skolan..



någon mer än jag som är sugen på julen?? åh det är för mysigt! mörka dagar och tända ljus, baka pepparkakor och lussebullar och i bakgrunden har man på julmusik :)
det bästa är jul i göteborg, med släkten :) på julafton lagar man maten hela dan och vid klockan tre är det kalle anka som alla sitter tillsammans och kollar på :) det är jul det.

och tror ni inte man blir ännu mer sugen på julen när city gross redan har börjat med julskyltningen, pepparkakor, julmust och julgodis?! jag vill ha jullov nuuu :)

nu har höstlovet börjat i alla fall! skööönt att få sova ut och bara va :)
idag åkte josse iväg till huvudstaden! lyllos :) vill också åka iväääg, härifrån -bara ett litet tag i alla fall.
du får ha det så skoj! (som du säkert redan har hört tusen gånger!) he-he :)


nej nu får det vara nog, det är inte bra att sitta vid datorn precis innan man ska sova har jag hört! så det är väl bäst att jag kilar nu, mot sängen!
okej, godnatt gott folk :) night night -sleep tight <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

FY sören va jag också vill ha jul!

Kalla anka och all mat , och bärmen fån en brasa :O herre gud vi måste ordna det här tidigt iår ! såg att dom cutta ner julgranar igår , redan tänkte jag men , tänk, det är ju bara 2 månader kvar ? :D :D :D



puss <3

2008-10-25 @ 10:01:21
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0