ben & jerry's baby

god kväll!

en sak som jag har sett fram emot hela dan är detta;
Ben & Jerry's -Half baked !!
som jag köpte på city gross tidigare idag! men jag har inte velat öppna den förrns på kvällen och så har andra saker kommit ivägen lite så där! plus att jag får skuldkänslor om jag äter något så mastigt innan maten, hihi!
men nu ska jag i alla fall duscha och sen käka glass! åh -looking forward to it! =)

Tack Josse för att du lät Ben & Jerry's komma in i mitt liv! :D (eller, det kanske inte är allt för bra i och försej, det får ju inte bli en vana att köpa denna dyra glass! ;) hehe) men det gör inget! =)

snart är det lov!! *glädjetjut!*
(förresten, är det någon som vet i vilken film/serie där någon säger så här; "People I know!"-jag tror det är när denne person står bland människor den inte känner och sen kommer dens kompisar och då säger han/hon detta!
Josse sa det idag och vi kunde bara inte komma på, men jag känner igen det så väl! så om någon vet, snälla säg, för detta har plågat mig hela dan! xD)

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Haha, sorry för att jag dragit in dig i B&J´s feta ack så goda värld! ^^,



Haha, vad gulligt att du gått runt på tänkt på det hela dagen! När jag tänker efter så tror jag "Summer" säger så i OC. men det är säkert i fler filmer/serier! ;)



Syns imon! Puss&Godnatt sweetnosar! <33



2008-10-23 @ 22:42:22
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: Jenny Persson!

MUMMSS :D ahahaha

2008-10-24 @ 18:01:24
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: hahaha ja lätt , går det shoppa lugnt menar du ? :O naae tror dig inte :D i mon kanske jag är en glad ägare av ett par uggs ;) det du mohahaha <33

2008-10-24 @ 22:43:28
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0