Slappadag

ja, förvånansvärt som det är vaknade jag ganska tidigt idag, gick upp vid tiotiden, varför liksom? men det har varit en ganska seg dag, skönt faktiskt, orka inte hitta på nåt idag.
förutom att gå runt o strosa o kolla på film :) har gjort pizza ikväll också, jenny o ja hade en trevlig diskussion om det och att jag inte orkade gå in till grannen för att låna mjöl men sen tog jag tag i mig själv och gick över! Vi är så stolta, haha. ja skojigt, roligt:)

undrar när vera kommer hem, gay e ju i frankrike, det har liksom varit rätt tyst utan henne :P saaknar henne! och hennes skratt :) höhö, sacre bleu! vet fortfarande inte vad det betyder. vill veta, men de e nå riktigt fult ord iaf :P roligt o säga också :)
gud, jag kan bara snacka på om absolut inget intressant. så ursäkta mig, för nu ska jag lyssna på musik och dansa lite. au revoir!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0