Dålig musiksmak? Åhnä!

Alltså, man har inte dålig musiksmak, det finns ingen dålig musiksmak. Olika musiksmaker heter det. Man kan inte säga att den musiken någon lyssnar på suger, 'hur fan kan man lyssna på sån skit'  liksom. Man borde få lyssna på den musik man tycker om. Det kan göra mig så 'hrmf'.. irriterad!
Musiken kan göra en glad eller ledsen, det man hör som man tycker om. Det är väl kul? :) man borde ju inte bli nedtryckt för det? Eller? Nej, det tror jag då rakt inte!
Själv är jag allätare. Aa, det kan man nog kalla det :D vad som helst kan vara bra.

Bästa låten just nu är Daughtry - Over you.
'Men kan man verkligen lyssna på han? Han var ju med i american idol, öhm.'  Haha, ja det kan man :)
Så, vad vill jag ha sagt med allt detta? Jo, stå för den musik du gillar! Bara du mår bra! Och det gör man av musik, ohyes! :D

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0