Tv-spel

Så här mycket tv-spel har jag inte spelat på länge. Igår, med eve, mitt gamla nintendo 64 :) fortfarande kul! Senare eves urgamla SEGA, inte lika roligt kanske, speciellt inte med eve som skulle kunna mörda för att vinna (y)

Och idag fortsatte trenden, har spelat lite james bond och mario o allt :) trevlans. Träffade eve på köpstan förut, det var mycket otroligt, plus min gamla lärare som jag inte har snackat med sen sexan, hehe.
Ska nog färga håret imon. mörkbrunt, har röda slingor nu och jag gillar dem men man kan ju inte stoppa håret från att växa, om ni förstår vad jag menar ;)
HAHA. Mm jag är rolig jag. Men nu får jag väl hitta på något- ringa en vän eller nåt annat skoj. Ta en promenad i mörkret. Om jag vågar..

Jag avslutar med ett citat från vera.
"Ska jag sticka ut ögonen på dig eller?! - näe jag bara skoja, he-he." Puuh, jag trodde du menade allvar :|

:D


Kommentarer
Postat av: Vera

HAHAHA, jag är så smart hohio!

2008-02-06 @ 06:24:34
URL: http://vercht.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0