Twilight

God kväll! det känns bra att vara tillbaka :) jag behöver nog skriva av mig lite då och då!

Idag åkte jag in till stan för att träffa Josse -vi skulle nämligen julshoppa! Och vi fick inte köpt någonting:D men! istället kom josse på den fenomenala idén att gå på bio! helt spontant så där. det blev: Twilight!

Så underbart fin film! Häftigt gjord, bra skådisar, helt magisk helt enkelt :) Gå och se den säger jag bara, den är absolut sevärd! :)



Där avslutar jag- ikväll ska jag se Britney Spears dokumentär, kommer bli intressant :)
Vad ska du göra ikväll?
Puss!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Twiligt, helt underbar film!:)

2008-12-08 @ 14:41:47
URL: http://emiliasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0