Man kan aldrig få för mycket Twilight

God kväll på er. Här sitter jag, har för ett tag sen kommit hem från stan, har nämligen kollat på bio -igen. Twilight -igen :) Helt otrolig film, den är värd varje litet öre :)
Det är fantastisk musik i filmen, som för det mesta Robert Pattinson har skrivit själv. Åh, han verkar ju helt underbar på alla sätt och vis. Han sjunger, spelar piano, så vacker och verkar otroligt charmig!

Denna natt spenderade jag för övrigt hos söta Josefine:) Det är alltid lika myspysigt!
Kollade ju såklart på Idol igår, vad tycks om att Kevin vann?
Jag ville nog lite mer att Alice skulle vinna men det spelade verkligen ingen roll, Kevin är klart värd det =)

Men nu ska jag nog drömma mig bort och bli lite mer känslosam när jag lyssnar till roberts vackra musik :) hehe.
God natt sötsaker.

Kommentarer
Postat av: J o s s e

Hihi, kan inte annat än instämma babe! :'D



PUSSPUSSPUSS på dig!<3

(Ses kanske på gymmet later?!)

2008-12-14 @ 12:50:46
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0