Lov förstör sömnen lite grann

Hej!
Klockan är ungefär 2 på natten och jag borde egentligen sova nu. Men det blir ju alltid så här på loven. Lägga sig sent och gå upp sent! Tycker inte om det.. Men ändå händer det.

Idag har jag för det mesta varit i stan med familjen. Vi var på Ikea och Rusta, sen blev det gymmet för min del! Pappa och jag gick även till Expert pga min kamera. Det hade nämligen "hänt" något med den. Det gick helt plötsligt inte att ta kort och den lät konstigt. Jag och josse trodde det var för att den ramlade ur sängen men när vi kom till affären var det tydligen bara någon knapp som 'satt fel'. Så det var fixat på en sekund. Där ser man! ;)

Nej nu får jag ta och rycka upp mig. Gå till toan, ta bort sminket, borsta tänderna och lägga mig i sängen. Det är ju inte så svårt? Nej just det. Så det tänker jag göra nu! Hehe.

Puss och god natt! P.S Nu är det bara 3 dar kvar. Ni vet till vad (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0