Julavslutning och Josse-mys!

Hektiskt hektiskt.. De senaste, hmm -5 timmarna har jag varit i full sjå med att jobba på mitt fotoalbum till mamma och pappa. Jag har letat upp gamla bilder på dem och satt in dem i en tjusig bok. Imorgon ska jag köpa en guldpenna så jag kan skriva lite fint i den också =) Hoppas bara att det uppskattas!

Ikväll kom jag också hem från Josse som jag på senare tiden nästan har bosatt mig hos! Hehe - nej då, men jag har spenderat två nätter där. Men man måste ju passa på att träffas nu innan man åker iväg nästan hela jullovet. Men som josse skrev på julkortet till mig: "då blir det ju desto roligare sen när vi träffas igen!" =)

Och oj oj oj vilket julkort sen! Det finaste man kan tänka sig :D
Som ni ser här nedanför inkluderar det en ängel (josse), jag och de två vackraste snyggingar som finns, Zac Efron och Robert Pattinson :D haha. Så klockrent fint måste jag säga!:)


Jag smälter..! (a)

Och så var det såklart julavslutning i torsdags! En trevlig dag med massor av bilder och här kommer några av dem :)


Efter avslutningen firade vi det med att gå och julfika! =)





söta Josefine!


tjejorna:)






Josse smuttar koncentrerat på kaffet :)

De senaste dagarna har varit väldigt bra =)
Och snart är det julafton! Det är nu jag börjar längta som mest, efter släkten, julbordet, Kalle Anka klockan tre, julgodis och snask, och såklart, tomten och julklapparna:) 

Ha det så bra så hörs vi Förhoppningsvis imon. God natt.

Kommentarer
Postat av: J o s s e

När drar du in till gymmet?



Puss!<3

2008-12-21 @ 13:51:20
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: J o s s e

Du är finfinfinast!! <3 Nattinattinatt

2008-12-22 @ 00:22:40
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0