En dyster dag (trodde du ja!)

haha! för det är nämligen så att jag är tillbaka! efter ett långt uppehåll har min dator återkommit från lagningen. gud vad jag har saknat den kan jag säga, men det är väl förståeligt ;)
Så nu har jag vänjt av mig vid att skriva varje dag -igen. Men jag ska försöka skriva varje gång jag är inne på datorn, vilket kanske inte blir varje dag. Men det återstår att se!

Synd att det är lite sent, annars hade jag gärna skrivit mer, men jag måste gå och lägga mig nu tror jag.
Vi hörs imon! (förhoppningsvis!) hähä.

God natt!


Kommentarer
Postat av: du vet vem för du sitter brevid ;)

JAAAA! äntligen , vad jag har längtat! :D:D:D

kkkkkkkkkkkkkkkkkkeeeeep on writing beeatch :D

2008-12-05 @ 10:43:17
Postat av: Jenny Persson!

Sv: tack gumman! :D du passade ju också i det :O :D haha joina mig vettja ;)

2008-12-05 @ 16:06:27
URL: http://backpackerflickan.blogg.se/
Postat av: J o s s e

GAAAAAAAAAAAAH, du fattar inte hur glad jag blir över att läsa detta!!! Livet här kännts WAY mycket blekare utan dina blogginlägg- se det så! :D



Ses imon babe, så jäflar ska vi shoppa (och fika) MUMS, Pusspusspuss<33333

2008-12-05 @ 18:26:55
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0