Dubbeltrubbel

Jag måste tyvärr meddela att min dator är paj -igen.
Härligt ju, har precis fått tillbaka den från lagningen så händer det igen. Så det blir väl antagligen ett litet "uppehåll" igen.
Om inte pappa kan fxa det som jag tror att han håller på med just nu.

Jag är lite stressad nu, jag måste nämligen hinna göra klart svenska-arbetet till imon; Argumentation för en grekisk gud. Så onödigt. Men men, jag har kört fast i alla fall. Och imorgon är det även matteprov. På tal om prov, gissa hur det gick för mig på samhälleprovet. Inte så bra. Jag kan säga att det är första gången jag får göra om ett prov. Fan rent ut sagt va sur jag är. Aja, "skolan är inte allt".

Det enda lyckopillret jag kan smaka på nu är att på lördag ska jag, josse och förhoppningsvis ida kolla på Twilight -igen!! Men åh den var så underbar så den är helt enkelt värd att kollas på två gånger! Den går ju trots allt bara en gång på bio, då det är som bäst :) Josse & jag -mest josse, haha- roar oss mest med att kolla på bilder på Robert Pattinson (Edward Cullen i Twilight) nu för tiden. Men han är så söt och charmig. Vi älskar hans stora rufsiga hår, hans brittiska accent och hans skratt! haha, kolla på intervjuer det är helt underbart!:)


Ojoj, värst vad tiden går fort! haha. Gotta run! Hej svejs! 


Kommentarer
Postat av: J o s s e

Hahaha, I looove him and I looove you bullan! ^_^

Imon + övermån kmr bli megamys!<3

2008-12-11 @ 21:55:23
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Postat av: magdalena

Åh.. Han är SÅ snygg

2008-12-23 @ 18:06:16
URL: http://magdalenaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0