Vad har hänt på sistone?

Äntligen öppnad igen så man kan skriva lite skoj.
Vi VAR på cissi och nour igår , oh yes :D:D de va oj så skoj! Ett plus var såklart att dem kastade ut kondomer och daim, haha :D kondomerna var till tjejerna och daimen till killarna, man kan ju undra varför inte tvärtom? ;)

Och så var vi i jönköping i helgen också ju, kollade när oscar och dem spelade fair play cup, men dem åkte ut i kvartsfinalen, men dem var ändå ett år yngre än alla andra dem mötte, så de var ju bra i alla fall :)
och på hotellet fanns ju såklart gratis kakor och jacuzzi :D var rätt mysigt faktiskt, och massa frukost såklart, yum :D

Idag fick vi våra avslutningströjor, ya! fast dem e ju fett fula men ändå ;D vi har nåt fult tryck med snobben där det står "Aldrig förr har så många lärt sig så lite på så lång tid". Så fult och helt osant :S Vi ville ha den med fem myror är fler än fyra elefanter-elefanten :D där det står "Nu är det slut. Mors" Så himla kul , hahahahh xD
och baksidan liksom, en gravsten med Rest in Peace på, är vi döda eller? ååh! Då skulle vi haft den "99 kom vi, men inte fan gick det, så nu går vi" haha älska! Den e helt poänglös o de e de som e kul, men de ingen annan än typ vera och jag som fattar de :D vilka dönickar, höhö.

Idag hade jag och elin nationellt prov i engelskan, muntligt, gah! :) var rätt spänt i början men det gick väl ganska bra till slut ;) VG+ blev de faktiskt, låter rätt så bra, huh? :)

Annars idag när jag kom hem åkte matilda och jag o solade, fett längesen var det nu så det var fan på ti´n :D Blev lite skillnad faktiskt, vill ha ett sånt solkort, men det är ju ganska dyrt och snart är det faktiskt vår på riktigt så man kan sola ute, nu som solen är som starkast ju ;) men jag orka inte vänta, vill va brun brun brun. Och vill ha sommar sommar sommar!

Förresten, så kom jag in på mitt gymnasieval. Preliminärt, alltså. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0