stan och shopping, yezz:)

idag var vi en sväng i stan, skulle bara lämna emelie på dansen men de blev lite shopping på det också! köpte en väska, en klänning å ett överfallslarm :D bra o ha vettu!  så pass er för att överfalla mig nu ;) plus, att de e lila :D de gillar jag. dagens inköp:

               

vaaaart ska ja sommarjobba nånstans?! börjar få lite panik o allt är väl redan upptaget antar jag, skulle ju kanske bli grillen men de blev väl inte så nu då pga icke-ledighet-nånting.. hhaha. men jag vill ju göra massa saker nu i sommar, och då vill ja bara ha nåt litet jobb, med mycket betalt! nej, men nåt sånt (a) :D typ nån camping, städa toalettter o det trevliga ;) faaast, det bästa vore ju att inte jobba o få pengar i alla fall. YES! det kör vi på! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0