En intressant dag!

Jaa, har inte bloggat på några dar nu, men har inte haft så mycket att berätta. Händer inte så mycket just nu. Men! Idag hände något intressant. Jag och min snygga kompisar satt helt fridfullt o lugnt och fika på ica ;) och då helt plötsligt kom nån på idén att vi skulle slå på varandras "knäskålar" eller asså den där platsen som benet reagerar roligt om man slår till lite lätt, ni vet ;) aja, och det var skitkul. Men så! Jag fattar fortfarande inte vad som hände, men jag började liksom gunga lite på min stol och då, helt plötsligt - tappar jag balansen! hahahah fast jag lyckades ta mig ur att falla bakåt med stolen, men då ska ja liksom göra allt för att inte trilla och liksom flyger bakåt på något konstigt sätt :S :D asså mina ben fastnar i stolsbenen och jag flyger in i lampan och nästan på Anna som kommer bakom mig xD hahahaha! Fyfan, ganska pinsamt men ändå jävligt kul, tyckte i alla fall elin och frida, eve och vera också kanske men ja la liksom inte märke till dem efter den stora chocken! :D Och det var då vi liksom konstaterade att fikastället är olycksdrabbat! Eller jag är det där i alla fall! Först bränner jag en kaka i mikron där så det stinker på hela ica plus massa rök, och nu detta!! hahah gud jag är störd.
Men nu fick ni er en trevlig liten historia så här på fredags-eftermiddan ;D
Vi hade nationellt prov i engelskan idag också, måste jag bara tillägga, det gick skitbra, eftersom jag är så skitbra! Ha! :D okej, allt utom den förbannade hörövningen med den förbannade gubben som inte kunde snacka. Hans fel om jag får IG på den.

Jag skulle nu egentligen sola med tilli men, då hade hon redan ivrat sig och gjort de! :O men ja kanske kan gå ut, solen stråååålar på himlen, och den är ju faktiskt starkast på våren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0